Wanneer u een template gekozen heeft in de Lightspeed eCom theme store en die door ons gemaakt is dan krijgt u daar vanuit ons support bij. Omdat wij echter vaak dezelfde vragen krijgen omtrent onze thema’s hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Op deze manier kunt u dan snel een antwoord vinden op uw vraag.
Mocht u alsnog vragen hebben of u kunt geen antwoord op uw vraag vinden dan mag u altijd bellen en/of mailen.
Wanneer u een bug gevonden heeft kunt u deze het beste rapporteren via support[a]webdinge.nl. Vermeld in uw bericht de volgende gegevens: Op deze manier kunnen wij het probleem sneller verhelpen en u via een update een fix leveren. Dat komt omdat u de template editor van uw webshop heeft geactiveerd! Op dat moment wordt de template naar uw webshop gekopieerd. Dat heeft als gevolg dat uw thema niet meer gekoppeld zit aan het update systeem van het thema. U verliest dus de automatische updates. U kunt op dit moment twee dingen doen:Algemeen
Om de USP’s te vertalen doe je het volgende: Om de linkjes te wijzigigen naar een link die verwijst naar de juiste pagina doe je het volgende: Stel je hebt NL en EN als talen geinstalleerd. De “vertaling van de link wordt dan: Voor reeds bestaande vertalingen vul niet de sleutel in maar kies je voor bestaande veraling! Ga naar -> instellingen -> workflow. Activeer vervolgens “extra template data”. Wanneer u nu naar een product gaat in de backoffice klikt u op het tabblad “algemeen”. Scroll helemaal naar onderen en vul bij “Extra template data -> data 03” de embed code van Youtube of Vimeo in. Dat ziet er als volgt uit: Youtube -> <iframe width=”560″ height=”315″ src=”//www.youtube.com/embed/3HOQO_xn0Vo” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe> Vimeo -> <iframe src=”//player.vimeo.com/video/22669590″ width=”500″ height=”281″ frameborder=”0″ webkitallowfullscreen mozallowfullscreen allowfullscreen></iframe> Hoogstwaarschijnlijk is de link naar je persoonlijke Facebook pagina een link die op deze link lijkt: In de handleiding wordt aangegeven dat je je Facebook ID moet invullen. In bovenstaand geval wordt je Facebook ID dus alles wat achter “www.facebook.com/” staat. In dit geval dus: pages/pagina-naam/1538433336368086 De afmetingen zijn 1170 x 500 pixels.Theme Essentials
– Kopieer de letterlijke tekst van je usp. Dus bv “Gratis verzending vanaf €50”.
– Ga naar Design –> aangepaste vertalingen –> groene “+”
– Bij de regel sleutel vul je de zojuist gekopieerde tekst in. Kies opslaan.
– Je kunt nu de tekst vertalen naar elke gewenste taal.
– Kopieer de letterlijke url van de link. Dus bv “http://theme-essentials.webshopapp.com/nl/adidas-lorem-ipsum-dolor-6742906.html”
– Ga naar Design –> aangepaste vertalingen –> groene “+”
– Bij de regel sleutel vul je de zojuist gekopieerde tekst/link in. Kies opslaan.
– Je kunt nu de tekst vertalen naar elke gewenste taal.
Voor NL: http://theme-essentials.webshopapp.com/nl/adidas-lorem-ipsum-dolor-6742906.html
Voor EN: http://theme-essentials.webshopapp.com/en/adidas-lorem-ipsum-dolor-6742906.html
Follow us = Volg ons/Like ons etc… via Facebook
https://www.facebook.com/pages/pagina-naam/1538433336368086
Wanneer u uw logo wilt vergroten in het thema, dan volgt u de volgende stappen: #image-logo img { .navbar-search, #cart, .keurmerk { U kunt van “280” ook een ander getal maken, echter is 280px ongeveer het maximale. Groter bevelen we niet aan. De tweede regel met CSS code zorgt er voor dat de zoekbalk + keurmerk + winkelwagen netjes uitgelijnd blijven. Kiest u voor een kleiner logo dan dient ook de tweede regel code veranderd te worden in een kleiner getal dan 24. Dat heeft te maken met de producttitels. Het thema is berekend op een titel van maximaal 2 regels. Wanneer u langere titels gebruikt dan kunnen de producten verspringen. Om dit op te lossen doet u het volgende: .item .item-name { Met deze regel vergroot u de ruimte voor de producttitel. Mocht het probleem zich nog steeds voor doen, dan maakt u van “60” bijvoorbeeld “80”Theme Department
max-width: 280px;
}
margin-top:24px
}
min-height: 60px;
}